SEO keresőoptimalizálás Podcast

keresőoptimalizálás

keresőoptimalizálás

Mire figyelj üzleti Podcast készítésénél?
Az adások ne legyenek hosszabbak 1 óránál!
Átlagosan legyenek 5-30 percesek
Készíts egy intrót és egy outrot (zenei bevezetés)
Használj kreatív és izgalmas hangeffekteket
Ne használj háttérzenét! Rontja a hallgathatóságot
Tervezd meg a Podcast adásod
Mielőtt belevágsz el kell döntened mit is fogsz kommunikálni és hogyan. 

Audio vagy videó podcast? Az audio podcast előállítási költsége kedvezőbb, de a videóval nagyobb hatást érhetsz el. Az audio podcast-hez elég egy közepes minőségű mikrofon, a videóhoz szükséged van egy jó hd webkamerára, vagy kamerára. A videó podcast adásai lehetnek képernyőfelvételek is, ahol oktatod a nézőidet. Ehhez a Camtasia szoftver kiváló eszköz és azonnal publikálni is tudod vele az elkészült adásokat pár videómegosztó oldalra.

Podcast stílusa: Válaszd ki mit is szeretnél? Interjúkat szakmai zsargonnal vagy érthető emberi beszélgetéseket ami függ a célcsoportodtól. A SEO keresőoptimalizálás Podcast adásaid hossza is meghatározó lehet, az audio Podcast-eknél a 10-30 percesek a megszokottak, azonban a videóknál a 2-3 percesek azok, amiket meg is néznek a látogatók. Legyen minél rövidebb, de ne ess abba a hibába, hogy 20 másodperces snitteket töltesz fel. Az első Podcast adásod után max. 24 órán belül küldj ki kérdőívet és kérdezd meg tetszett-e, milyen hosszúságú lenne az ideális számukra, letöltenék-e mp3-ban, vagy az is érdekes adat lehet, hogy mennyien hallgatják és töltik le iTunes-ban.

Leave a Reply