Papírmentes iroda?

Digitális irodák

Digitális irodák

Éljen a digitalizáció, és a digitális iroda! Legyünk őszinték: az átállás a digitális munkavégzésre nem egyszerű és nem is olcsó mulatság, bár partnerként igyekszünk a lehető legnagyobb mértékben megkönnyíteni az átmeneti időszakot. Egy biztos: azzal, hogy a korábbi, papír alapú folyamatokat átvezetjük a digitális térbe, rengeteget nyerhetünk. Ha pénzügyi értelemben lassabban is térül meg a befektetés, egy nagyon fontos szempont fokozza az értékét: az, hogy eképpen a környezet védelme sokkal magasabb szinten érvényesül. A papír alapú ügyintézés melletti egyik legfőbb érv, hogy a dokumentumok jelentős része esetében aláírásra, bélyegzésre van szükség. Ha azonban megvizsgáljuk, mi történik ezekkel a dokumentumokkal az után, hogy mind a két fél szignójával látta el őket, legtöbbször azt tapasztaljuk, a szerződést és annak digitális másolatát valamilyen elektronikus rendszerben iktatjuk tovább. Vagyis, mindenképpen a digitális iroda előnyösebb, mert így egyből az elektronikus rendszerbe van! Ennek eszközeit keresse a legamaster.shop webáruház kínálatában!

Leave a Reply